Tuesday 9 June 2015

Aku Stokis Pur Q

Assalamualaikum semua,
Terima kasih kerana sudi bertandang ke si ni walaupun jarang jarang update sekarang ni. Sibuk sikit. Ni nak cerita pasal sibuk yang aku dok buat sekarang..ha ha
Selepas beberapa bulan, aku dok perati kesan produk Pur Q macam yang aku dok cerita sebelum ni, aku nampak ia memang sangat sangat berkesan. Tiga orang anak anak, dua anak sedara dan sorang anak aku yang membuatkan aku yakin.
Anak aku dah 13 tahun, biasa la nak masuk remaja, malas, nak main je yang tahu. tapi selepas 2 minggu makan produk ni dah nampak lain skit, lps makan dan basuh semua pinggan yang ada, degilnya dah kurang dan bab solat pun dah tak payah nak suruh banyak kali, alhamdulillah.
Anak sedara aku yang pertama umur 11 tahun, yang ni alhamdulillah perangai ok dari awal, tapi aku kagum dengan bacaan quran dia. Sebelum ni tergagap gagap nak baca, tapi lepas ambil Pur q ni dah lancar, walaupun membaca surah baru. Tak lama lagi khatam la dia. In Syaa Allah
Anak sedara yang sorang lagi umur nak masuk 3 tahun. Sebelum ni agak manja skit, asyik nangis je, banyak nangis dari diam, tapi lepas ambik produk ni dah jadi pandai cakap pulak, nangis dah jarang, ada la klu sakit ke, terjatuh ke..Alhamdulillah.
Tengok pada kesan positif anak anak ni, aku ada la labur skit untuk jadi Stokis Pur Q, kalau kawan kawan nak tahu pasal PUR Q ni boleh pi lawat FB aku 'rabian aziz' atau boleh wassap aku 017 2696650

FB rabian aziz
wassap 0172696650


No comments:

Post a Comment