Friday 13 December 2013

Koleksi 2013

Salam sejahtera

Kini tahun 2013 dah sampai ke penghujung, dan di sepanjang tahun ni aku dah merasa bermacam kek hasil air tangan orang rumah aku. Bukan aku nak menunjuk terrer kat sini. tapi sekurang kurangnya aku tak la kempunan sangat kalau lalu depan kedai kek atau secret resepi atau starbuck tu....Banyak kek yang aku makan tapi nama kek tu dah tak berapa nak ingat. Ni sebahagian dari kek tersebut,


Kek Ombre masa harijadi anak






Yang ni pon Ombre gak tapi dah lupa untuk apa









Yang ni kek pandan utk minum ptg





Kek Butterscotch











Cheesecake (topping jem blueberry)





Kek Ombre Oren (buat sempena hari raya haji)






Kek Coklat Kukus






Strawberry Cheesecake






Kek Span Oren






Mango mousse cake






Kek Dam






Kek harijadi. Yang ni aku tak rasa,sebab orang tempah punya





Kek Chocolate Indulgence








Makan tu makan jugak, tapi tak leh melampau , kesihatan nak kena jaga.... so far OK....

No comments:

Post a Comment